آموزشی

تفاوت پنل پیامکی رایگان با سایر پنل ها

تفاوت تعرفه ها
5
(57)

پنل پیامکی رایگان در سامانه ارسال پیامک بهین پیام همواره یکی از نقاط قوت این مجموعه بوده که امروز قصد داریم تا این پنل را با پنل های یک ستاره و دو ستاره بررسی و مقایسه کنیم.

در ابتدا به تعریف کلی پنل و سامانه پیامکی، کارکرد ها و اهمیت آن و در نهایت تفاوت میان این سه پنل طلایی سامانه بهین پیام خواهیم پرداخت.

سامانه پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی چیست؟ پنل اس ام اس، بستر و درگاهی تحت وب بوده که قابلیت انتقال محتوای تبلیغاتی شما را در قالب پیامک تبلیغاتی دارا خواهد بود.

سامانه ارسال پیامک بهین پیام به صورت کاملا responsive طراحی شده به گونه ای که در تمامی وسایل هوشمند از جمله تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت، تلوزیون هوشمند و… به راحتی قابل استفاده میباشد.

تنها کافیست با پر کردن 2 دقیقه ای فرم ثبت نام پنل رایگان به جمع خانواده بهین پیام ملحق شوید و از تمامی امکانات بهره مند شوید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

کارکرد های پنل پیامکی

در ادامه به چند مورد از مواردی اشاره خواهیم کرد که اهمیت استفاده از پنل اس ام اس را برای فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را بهتر معرفی خواهد کرد.

ارسال پیامک تبلیغاتی به سراسر کشور

یکی از قابلیت هایی که با پیوستن به خانواده بهین پیام، به سادگی آب خوردن برای شما خواهد بود، ارسال اس ام اس تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی به سراسر کشور خواهد بود.

ارسال پیامک انبوه به تمامی استان ها و شهرهای کشور با قابلیت های متنوع ارسال و همچنین امکان دریافت پیامک و آرشیو و بایگانی آنها برای بهبود عملکرد تبلیغاتیو اطلاع رسانی تنها یکی از امکانات پنل پیامکی شما خواهند بود.

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

یکی دیگر از قابلیت هایی که در اختیار تمامی کاربران قرار میگیرد، امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی هوشمند پیامکی در بهین پیام خواهد بود.

با انتخاب گزینه صحیح از بین گزینه های ارسالی، بعد از ارسال پاسخ صحیح از طرف مخاطبان خود، میتوانید از بین کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده اند، قرعه کشی کرده و فرد برنده را انتخاب کنید!

پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از صفحه مسابقه و نظرسنجی پیامکی دیدن فرمایید.

ارسال پیامک اطلاع رسانی

یکی دیگر از قابلیت هایی که پنل اس ام اس آن را برای شما مهیا میسازد، امکان اطلاع رسانی به تمامی افراد خواهد بود.

مراکز و موسساتی مثل دانشگاه ها، آزمایشگاه ها، مدارس و… همگی از استفاده کنندگان دائمی این سرویس هستند.

ارسال پیامک هایی مثل؛ لینک جواب آزمایش، اطلاع رسانی از تغییر شیفت ها، ارسال فاکتور ها و … تنها نمونه ی کوچکی از اطلاع رسانی های پیامکی هستند.

پنل پایه با سایر پنل ها چه تفاوتی دارد؟

حالا که با اساس و پایه ی سامانه پیامکی و کارکرد ها و اهمیت آن در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی آشنا شدید، اکنون زمان آن است تا به سوالی که در عنوان این مقاله به آن اشاره کردیم بپردازیم.

آیا پنل پایه با پنل یک ستاره و دو ستاره تفاوت دارد؟

خیر!

پنل پایه، یک ستاره و دو ستاره به لحاظ امکانات، پشتیبانی و سایر قابلیت ها هیچ تفاوتی ندارند.

تنها وجه تمایز میان این سه پنل در تعرفه پیامکی آنها وجود دارد؛ به این ترتیب:

تعرفه پایه

هزینه اولیه ای پرداخت نخواهید کرد و به صورت کاملا رایگان به تمامی قابلیت ها دسترسی خواهید داشت که در این پنل اس ام اس رایگان ، بهای هر پیامک 65 تومان در نظر گرفته است.

تعرفه یکستاره

در این تعرفه با پرداخت هزینه اولیه 299 هزار تومان بهای هر پیامک کاهش یافته و به مبلغ 49 تومان میرسد.

این تعرفه نیازمند تمدید سالیانه بوده و تا 30 روز قبل از تاریخ انقضا میتوانید با 50% تخفیف نسب به قیمت روز، اقدام به تمدید پنل خود کنید.

تعرفه دو ستاره

فعال سازی این تعرفه با پرداخت هزینه ی اولیه 499 هزار تومان و کاهش بهای هر پیامک همراه است.

در صورت خرید کمتر از 500 هزار پیامک، بهای هر پیامک 43 تومان و در صورت خرید بیشتر از 500 هزار پیامک، بهای هر پیامک 39 تومان در نظر گرفته میشود.

پنل دو ستاره هم مانند یک ستاره نیازمند تمدید سالیانه بوده و تا 30 روز قبل از تاریخ انقضا میتوانید با 50% تخفیف نسب به قیمت روز، اقدام به تمدید پنل خود کنید.

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی بهین پیام، همراه و هم مسیر شما

پنل اس ام اس بهین پیام با سالها تجربه در زمینه تبلیغات و بازاریابی پیامکی در کنار شما خواهد بود تا تجربه لذت بخشی از ارسال های تبلیغاتی را داشته باشید.

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده بهین پیام از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همین طور تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه، حتی روز های تعطیل، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 57

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

4 دیدگاه ها

  • حمید فرجامی می گوید:

    سلام من از پنل پیامکی رایگان پلن پایه استفاده کردم همه امکانات وجود داشت تنها قیمتش بود که بالا بود البته برای کسب و کار کوچیکی مثل من که به طور مداوم ارسال پیامک ندارم پنل پیامکی رایگان مناسبتره اماکسی که کسب و کار بزرگی داره و به طور مستمر پیامک تبلیغاتی ارسال میکنه به نظر من پنل دو ستاره کاربردی تره.

  • نریمان می گوید:

    درود
    چند کلمه تو هر متن پیامک میتونیم بنویسیم ؟ یه جا پنل گرفته بودم تعرفش حدود 100 بود ولی پشتیبانی اصلاااا خوبی نداشتن و هر چی زنگ میزدم جواب نمیدادن یا منو به یکی دیگه وصل میکردن که اونم پاسخگو نبود.
    میتونم برای راهنمایی و انتخاب پنل پیامکی رایگان با پشتیبان ارتباط داشته باشم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      درود
      شما تا 7 صفحه میتونید پیامک بنویسید . و هر صفحه 64 الی 70 کاراکتر را شامال خواهد شد .
      بله شما می تونید با شماره گیری 02171333129 با کارشناسان سامانه پیامکی ما در ارتباط باشید .

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود