بازاریابی

فرصت تبليغاتی برای دفاتر فروش بليط هواپيما

پیامک منطقه ای
0
(0)

نيمه دوم تابستان را می توان از دوران پرسفر ايرانيان در نظر گرفت.گردش مالی سفرها بخش مهمی از اقتصاد را شامل می شود که حمل نقل مسافران بخش عمده آن است.با توجه به افزايش نياز استفاده از هواپيما فرصت مناسبی برای دفاتر فروش بليط فراهم شده تا بتوانند در راستای کسب حداکثری سهم اين بازار تلاش نمایند.برای اين اقدام نياز به تبليغات قدرتمند و ایجاد کمپین فروش تابستانه برای بلیط هواپیما است و اولين قدم در تبليغ يافتن روش مناسب و پربازده ايست که بدون دردسر به آن دسترسی داشته باشيد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

با توجه با تجربه چندين ساله بهين پيام و همکاری با بسياری از دفاتر فروش بليط،به اين نتيجه رسيده ايم که مي توان از سامانه پيامکی به عنوان پايگاه قدرتمندي جهت تبليغات و کسب مشتري های خريد بليط استفاده کرد.دفاتر فروش بليط در حال حاظر پيامک تبليغاتی فراواني جهت معرفي و فروش بليط و تور های مسافرتی ارسال می کنند که استفاده روزانه و تعداد پيامک های ارسالی بسيار زياد آنها نشان از رضايتشان از سامانه بهين پيام دارد.بانک شماره های متنوع و قابل اعتمادی که در بهين پيام وجود دارد امکان ارسال پيامک هدفمند را فراهم می کند.
اگر هنوز عضو بهين پيام نشده ايد پيشنهاد می کنيم به صورت رايگان ثبت نام نماييد. پس از ورود به سامانه تمامی امکانات و بانک های اطلاعاتی جهت ارسال پيامک در پنل کاربری شما فعال مي باشد و می توانيد از آن ها بهره ببريد.
لازم به ذکر است هم اکنون قابليت بی نظير ارسال پيام صوتی نيز در کنار ساير امکانات بهين پيام برای تمامی کاربران فعال و قابل استفاده مي باشد.
شماره تماس با کارشناسان شرکت جهت دریافت راهنمایی:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود