امکانات بهین پیام

5 مزیت استفاده از سامانه پیامکی

سامانه پیامکی
0
(0)

در حالی که برندهای کوچک و بزرگ به دنبال جذب هرچه بیشتر مشتری هستند، پیامک انبوه تبلیغاتی به یک راهکار مؤثر بازاریابی برای آن ها تبدیل گردیده است. با این حال همچنان عده ای بر این باورند که بازاریابی پیامکی نمی تواند تأثیرگذار باشد.به همین دلیل در ادامه دلایلی برای اثبات تأثیرگزاری پیامک تبلیغاتی و میزان بازدهی آن به نسبت سایر راهکارهای تبلیغاتی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

استفاده از سامانه های پیامکی فرصت های زیادی برای کسب و کارها ایجاد می کند و این امکان را هم دارید تا برای مشتریان خود به صورت شخصی سازی شده پیامک تبلیغاتی ارسال کنید این کار موجب ترغیب مشتری برای خرید محصول شما می شود. بازاریابی پیامکی اگر با استراتژی درستی انجام شود موجب جذب مشتری جدید و وفاداری مشتری های قدیمی شما خواهد شد.


برخی از کسب و کارها به اشتباه معتقدند که استفاده از بازاریابی موبایلی نیاز به سرمایه گذاری سنگین در برنامه ها دارد و اجازه ارتباط شخصی و هدفمند را نمی دهد و همچنین فاقد تجزیه و تحلیل قوی برای پشتیبانی از بازگشت سرمایه است. واقعیت این است که دسترسی به ارتباطات تلفن همراه بسیار آسان تر از چیزی است که به نظر می رسد. درواقع دسترسی به مصرف کنندگان تلفن همراه (چه هوشمند و چه معمولی) می تواند به سادگی ارسال اس ام اس متنی شخصی و هدفمند باشد. ابزاری برای ارسال پیام کوتاه دو طرفه بین یک شرکت و کاربران تلفن همراه وجود دارد که به سادگی این دسترسی را برای کسب و کارها فراهم می کند.

پیامک تبلیغاتی؛ راه ارتباطی مستقیم و فوری

ارسال اس ام اس بدون نیاز به خرید پنل پیامکی یکی از فوری ترین راه های ارتباطی موجود است که می توان از آن برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کرد. پیامک تبلیغاتی با نرخ خوانده شدن 98% درصد تنها در 15 دقیقه ابتدایی، این اطمینان را به مدیران کسب و کارها می دهد که پیام های مهم شما تقریباً فوراً خوانده می شوند. 45% از تبلیغات های پیامکی، بازدهی سرمایه گذاری موفقیت آمیزی را ایجاد می کنند که در صورت ترکیب با سایر راهکارهای معروف تبلیغاتی مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی این میزان به بیش از 50% افزایش پیدا می کند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

تقویت سایر روش های تبلیغاتی

هرچند که پیامک تبلیغاتی می تواند به عنوان یک کانال تبلیغات مستقل مورد استفاده قرار گیرد اما ارسال اس ام اس در ترکیب با کانال های دیگر بازاریابی نیز به خوبی کار می کند توانایی تقویت و پشتیبانی سایر رسانه های بازاریابی مانند شبکه های اجتماعی و ایمیل را دارد.

به طور کلی استفاده از سامانه پیامکی برای مشاغل آنلاین می تواند یکی از بهترین راه های تبلیغاتی باشد. ارسال لینک در متن پیامک به مخاطبان این امکان را می دهد تا در هر زمان بتوانند به صورت مستقیم و با یک کلیک به صفحه و یا سایت شما وارد شوند. در مجموع می توان از سامانه پیامک در کنار سایر روش های تبلیغاتی استفاده کرد و به میزان بازدهی آن ها افزود.

دریافت بازخورد و نظرسنجی پیامکی

ارسال اس ام اس یک راهکار عالی برای دریافت بازخورد از مشتریان شما از طریق نظرسنجی است. تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط 31% از مصرف کنندگان از طریق پیامک یه یک نظرسنجی پاسخ می دهند که میانگین زمان پاسخگویی کاربران در این موضوع حدود 5 دقیقه است. یعنی شما می توانید در مدت زمان کوتاهی از طریق نظرسنجی پیامکی نتایج خوبی کسب کنید.

افزایش تعامل با مشتری

سامانه پیامک می تواند به عنوان راهی برای تقویت تعامل برند شما با مشتریان در کل چرخه عمر مشتری به شمار بیاید. کسب و کارها باید به یاد داشته باشند که نوع محتوایی که ارسال می کنند را تغییر دهند. مشتریان برای به روزرسانی ها و اخبار جدید مربوط به تحولات برندهای مورد علاقه شان، ارزش قائل هستند. پس بهتر است این اطلاعات به جای ایمیل، به صورت خلاصه و مفید و از طریق پیامک تبلیغاتی ارائه شوند تا دسترسی ساده تری داشته باشند.

قابلیت مدیریت و گزارش گیری

داده های موجود در سامانه پیامک، گزارش های ارسال و مسائلی از این دست به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در پایان دوره ی تبلیغات خود، به راحتی میزان عملکرد را بسنجید، نکات قوت و ضعف خود را بررسی کنید و برای تبلیغات های آتی خود برنامه ریزی کنید. در هیچ یک از روش های تبلیغاتی شما نمی توانید گزارش از تعداد مخاطبانی که برای آن ها هزینه کرده اید را مشاهده کنید و در مقایسه با تأثیرات آن بر درآمد و فروش شما، بتوانید ازدهی تبلیغات خود را با آمار و ارقام مورد بررسی قرار دهید. اما سامانه پیامک به راحتی با مدیریت پیامک دریافتی این آمار و ارقام را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ما در پنل پیامکی بهین پیام ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 280000 کاربر حقیقی و حقوقی فعال، گواه این ادعا می باشد.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود