بازاریابی

26 نمونه متن دعوت نامه (رسمی و خلاقانه) +نکات نگارشی

جذب مشتری با sms
4.8
(73)

جناب آقای مهدی نامور

احتراماً ، از شما دعوت به عمل می آید تا در سومین همایش تحقق ایده های دست نیافتنی که در دانشگاه علمی کاربردی در  روز سه شنبه مورخ 20 بهمن برگزار می شود، شرکت فرمایید.

متن فوق را هفته پیش به صورت پیامک دریافت کرده بودم که چند نکته مهم ادبی و نگارشی در آن قابل توجه است که قصد توضیح آن ها را داریم.
در نگاه اول با یک پیامک تبلیغاتی ساده برخورد می کنید که با هدف بازاریابی ارسال شده است.اما این پیامک متن دعوت نامه حاوی نکاتی است که توانسته جذابیت بیشتری برای نگارش متن دعوت نامه همایش و رویدادها داشته باشد که مهم ترین آن ها را در این مطلب توضیح می دهیم.

اگر شما هم میخواهید یک اطلاع رسانی بزرگ برای دعوت به همایش ، دعوت به مراسم و یا نمایشگاه و … داشته باشید ، تنها کافیست از پنل پیامکی بهین پیام برای ارسال متن دعوت به جلسه استفاده کنید . در زیر نمونه متن دعوت نامه رسمی ، خلاقانه و ادبی و متن ادبی زیبا برای دعوتنامه را مشاهده خواهید کرد.

متن ادبی زیبا برای دعوتنامه

ارسال متن دعوت نامه همایش در قالب یک پیامک

یکی از اقدامات مهم در هنگام برگزاری همایش ها و رویداد و یا جلسات مهم ، ارسال دعوت نامه برای مهمانان از چند روز قبل تر است . چرا که با ارسال یک متن دعوت نامه حرفه ای یا متن ادبی زیبا برای دعوتنامه می توانید یک جلوه ای مناسب به رویداد دهید و نیز نشان داده اید که برای مهمانتان ارزش و احترام قائلید.

هم چنین می توانید با نزدیک شدن به زمان برگزاری همایش نیز ، پیامک های یادآوری برای آن ها ارسال کنید تا مطمئن شوید که آن ها رویداد را فراموش نکرده اند. برای اینکار باید یک پنل اس ام اس تهیه کنید تا بتوانید از قابلیت های آن برای ارسال متن ادبی زیبا برای دعوتنامه افتتاحیه ، همایش و سیمینار و … استفاده نمایید.

متن دعوت نامه

نمونه متن رسمی دعوت نامه همایش

در این بخش از مقاله تعدادی از بهترین نمونه متن ادبی زیبا برای دعوتنامه و متن دعوتنامه جلسه را برای شما مطرح می کنیم تا در صورت دسترسی به پنل اس ام اس براحتی امکان ارسال متن دعوت نامه را داشته باشید.

با سلام و احترام،
بدینوسیله از شما دعوت می‌شود در همایش ملی [عنوان همایش] که در تاریخ [تاریخ] از ساعت [ساعت شروع] تا [ساعت پایان] در محل [مکان] برگزار می‌شود، شرکت فرمایید.
محورهای همایش:
[محور اول]
[محور دوم]
[محور سوم]
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب‌سایت [آدرس وب‌سایت] مراجعه کنید.

با سلام و احترام،
به اطلاع می‌رساند جلسه با موضوع [عنوان جلسه] در تاریخ [تاریخ]، ساعت [ساعت شروع] در محل [مکان] برگزار خواهد شد.
حضور شما در این جلسه الزامی است.

با سلام و احترام،
بدینوسیله از شما دعوت می‌شود در سیمینار بین‌المللی [عنوان سیمینار] که در تاریخ [تاریخ] از ساعت [ساعت شروع] تا [ساعت پایان] در محل [مکان] برگزار می‌شود، شرکت فرمایید.
سخنرانان کلیدی:
[نام سخنران اول]
[نام سخنران دوم]
[نام سخنران سوم]
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب‌سایت [آدرس وب‌سایت] مراجعه کنید.

با سلام و احترام،
بدینوسیله از شما دعوت می‌شود در کنفرانس تخصصی [عنوان کنفرانس] که در تاریخ [تاریخ] از ساعت [ساعت شروع] تا [ساعت پایان] در محل [مکان] برگزار می‌شود، شرکت فرمایید.
محورهای کنفرانس:
[محور اول]
[محور دوم]
[محور سوم]
مهلت ارسال مقالات: [تاریخ]
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب‌سایت [آدرس وب‌سایت] مراجعه کنید.

با سلام و احترام،
بدینوسیله از شما دعوت می‌شود در کارگاه آموزشی [عنوان کارگاه] که در تاریخ [تاریخ] از ساعت [ساعت شروع] تا [ساعت پایان] در محل [مکان] برگزار می‌شود، شرکت فرمایید.
مدرس کارگاه: [نام مدرس]
سرفصل‌های کارگاه:
[سرفصل اول]
[سرفصل دوم]
[سرفصل سوم]
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب‌سایت [آدرس وب‌سایت] مراجعه کنید.

با سلام و احترام،
بدینوسیله از شما دعوت می‌شود در مجمع عمومی [نام سازمان] که در تاریخ [تاریخ]، ساعت [ساعت شروع] در محل [مکان] برگزار می‌شود، شرکت فرمایید
دستور جلسه:
[مورد اول]
[مورد دوم]
[مورد سوم]
حضور شما در این مجمع ضروری است.

با سلام و احترام،
بدینوسیله از شما دعوت می‌شود در جلسه دفاعیه با عنوان [عنوان رساله/پایان‌نامه] که توسط [نام دانشجو] در تاریخ [تاریخ]، ساعت [ساعت شروع] در محل [مکان] برگزار می‌شود، شرکت فرمایید.
حضور شما در این جلسه گرامی باد.

با سلام و احترام،
بدینوسیله از شما دعوت می‌شود در مراسم رونمایی از [محصول/کتاب/خدمت] که در تاریخ [تاریخ]، ساعت [ساعت شروع] در محل [مکان] برگزار می‌شود، شرکت فرمایید.
حضور شما زینت‌بخش این مراسم خواهد بود.

با سلام و احترام،
بدینوسیله از شما دعوت می‌شود در ضیافت افطار که به مناسبت ماه مبارک رمضان در تاریخ [تاریخ]، ساعت **

بدین وسیله ضمن تبریک و بزرگداشت به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک …………….. ، به استحضار می رساند، مراسم افتتاحیه شرکت/ فروشگاه/…….. در روز ………………. مورخه ……………… ازساعت ……. لغایت ………. برگزار می شود. حضور ارزشمند شما، رونق بخش این مراسم و موجب افتخار بنده می باشد.
مکان : …………………

احتراماً، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام ……………………، بدین وسیله از جنابعالی دعوت به عمل می‌آید تا در همایش ………………… با محوریت ……………………؛ که به بررسی ……………………… می‌پردازد،
شرکت فرمایید.
زمان: …………….
مکان: ……………

بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم می‌رساند، جلسه‌ای آموزشی در رابطه با ….. در راستای توانمندسازی مدیران و کارکنان شرکت در تاریخ …. در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار می‌گردد؛ لذا خواهشمند است همکاران محترم رأس ساعت ۱۰ صبح در روز شنبه تاریخ …. در محل سالن اجتماعات حضور به هم رسانید.
قبلا از حسن توجه و همکاری شما سروران گرامی نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
با تشکر

احتراماً، از شما دعوت به عمل می‌آید تا در همایش علمی…………، با مدیریت …………… و با حضور اساتید محترم ……………………؛ که به مناسبت ……………… برگزار می‌شود، شرکت فرمایید.
مکان: ………………….
زمان: ………………….

بدینوسیله به استحضار می رساند همایش ملی روانشناسی در تاریخ …. و راس ساعت …. در سالن جلسات با حضور ریاست محترم برگزار می گردد.
لذا از جنابعالی خواهشمند است راس ساعت مقرر حضور بعمل رسانید.

با استفاده از این نمونه متن ادبی زیبا برای دعوتنامه براحتی می توانید با ثبت نام در پنل پیامک بهین پیام به ارسال متن دعوتنامه جلسه همایش بصورت انبوه برای جامعه هدف بپردازید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

نمونه متن دعوتنامه خلاقانه و جذاب همایش

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی باید در پنل اس ام اس عضویت داشته باشید.اگر هنوز عضو بهین پیام نشده اید می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس رایگان اقدام به ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی متن ادبی زیبا برای دعوتنامه همایش نمایید.

همایش [نام همایش]، دروازه‌ای به دنیای [موضوع همایش]، منتظر شماست.
در [تاریخ]، در [مکان] منتظر شما هستیم.

دانش آموز سال آخر
در [تاریخ]، در [مکان]، به جمع نجواگران ایده‌های نو در [موضوع همایش] بپیوندید.

پشت کنکوری عزی
در همایش [نام همایش]، نقشه راه آینده [موضوع همایش] را ترسیم خواهیم کرد.
در [تاریخ]، در [مکان]

جناب دکتر محسن احمدی
در [تاریخ]، در [مکان] با حضور در همایش [نام همایش]، به موج تحول در [موضوع همایش] بپیوندید.

همکار گرامی
در [تاریخ]، در [مکان]، تجربه‌ای ناب از [موضوع همایش] را در همایش [نام همایش] رقم خواهیم زد.

دانشجوی عزیز
در [تاریخ]، در [مکان]، با هم آغازی نو در [موضوع همایش] رقم خواهیم زد.

الهه ی عزیز؛
شما دعوت شدید! همایش بزرگ هدفگذاری شغلی، منتظر کشف استعداد شماست. اطلاعات کامل در این لینک …

هیات علمی دانشگاه ……. شما را دعوت به حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب می کند.

پزشک گرامی؛
شانزدهمین همایش انجمن غدد و متابولیسم کودکان ایران در حال ثبت نام می باشد .
منتظر حضور شما هستیم .
لینک ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر : …..

معمار خلاق؛
به ما ملحق شو!
صمیمانه از شما برای حضور در همایش ” مدرن سازی سنت ها ” دعوت می کنیم .
زمان و مکان رویداد …

از شما دعوت میشود تا در پنجمین کنفرانس آب و طبیعت که در روز 20 مرداد در اداره کل منابع طبیعی استان برگزار میشود، حضور به هم رسانید.

سلام به همگی! میخوایم برای بزرگِ دانشکده مون دکتر کیابی جشن تولد بگیریم :)..البته! اسمشو گذاشتن «مراسم بزرگداشت» !  این مراسم روز 23 بهمن ماهه و توی تالار مولوی ساعت 10.5تا12.5 برگزار میشه . 

متن ادبی زیبا برای دعوتنامه

با سلام خدمت خوانندگان محترم انجمن ادبی ققنوس حکم آباد با همکاری کتابخانه ی شادروان امیر مسروری حکم آبادزیر نظر اداره ی فرهنگ و ارشاد شهرستان جوین اقدام به برگزاری شب شعر در مورخه ی 2/7/93در سالن کتابخانه ی مذکور نموده است لذا از همه ی ادب دوستان دعوت به عمل می آید در این جلسه ی ادبی که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار میشود، شرکت نمایند

ارسال پیامک دعوت کنفرانس و همایش

کاربرد پنل اس ام اس در روند برگزاری همایش

پنل اس ام اس بهین پیام به شما کمک می کند تا بتوانید از طریق ارسال پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی با اعضا و مهمانان همای در ارتباط باشید و یا برای همایش و کنفرانس خودتان با ارسال متن دعوت نامه تبلیغ کنید .

اطلاع رسانی همایش

از مهم ترین بخش های روند برگزاری همایش ، هماهنگی و اطلاع رسانی اتفاقات مهم مربوط به همایش است . برخی از برگزار کنندگان با ایجاد کانال یا گروه در فضای مجازی قصد دارند تا همه افراد را از اخبار مهم همایش آگاه کنند . اما باید توجه داشته باشید همواره عده ای از افراد هستند که گروه ها را چک نمی کنند و یا آنلاین نیستند .

ارسال پیامک یک راه اطلاع رسانی است که این اطمینان را به شما می دهد که متن مورد نظر شما به دست افراد رسیده است .

بیشتر بخوانید : نمونه متن لغو جلسه

تبلیغات همایش

یکی از امکانات جذاب پنل اس ام اس بهین پیام این است که بانک شماره موبایل طبقه بندی شده را به صورت رایگان در اخیترا شما یم گذارد تا بتوانید برای آن ها پیمک تبلیغاتی ارسال کنید .

بانک شماره موبایل تفکیک شده بر اساس مشاغل ، برای تبلیغات همایش کاربردی است . چرا که شما باتوجه به محورهای همایش خودتان، می توانید برای اصناف مختلف پیامک ارسال کنید. مثلا اگر موضوعات همایش شما در رابطه با پزشکی است می توانید به صنف پزشکی پیامک تبلیغاتی و متن ادبی زیبا برای دعوتنامه افتتاحیه یا همایش ارسال کنید و آن ها را به همایش دعوت کنید.

برای آنکه تاثیر گذاری متن دعوت نامه شما بیش تر باشد باید از نکات مناسب در نگارش متن دعوت نامه استفاده کنید . در ادامه 3 نکته مهم نگارشی را برای شما مطرح کرده ایم که با استفاده از آنها می توانید ، یک متن جذاب دعوتنامه به جلسه بنویسید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

3 نکته مهم نگارش متن پیامک دعوتنامه

نکته اول استفاده از کلمه دعوت در متن دعوت به جلسه است.در فرهنگ ایرانیان دعوت یک کار پسندیده و قابل احترام است و هنگامی که شما از کلمه دعوت برای مراجعه افراد به فروشگاه استفاده می کنید،احساس مثبت و قابل احترامی را ایجاد خواهید کرد.با ایجاد این حس مثبت در مشتری علاقه ی بیشتری برای خرید از شما به دست می آید.

نکته بعدی به کار بردن عبارت جدیدترین محصولات است.ممکن است فردی قبلا به فروشگاه شما مراجعه و خرید کرده باشد ولی اکنون با دریافت یک دعوتنامه ساده تمایلی به بازدید مجدد از فروشگاهتان پیدا نکند مگر اینکه از رسیدن محصولات جدید مطلع شود.باید توجه داشت که اگر فردی در گذشته از شما خرید کرده باشد به این معنی است که به شما اعتماد دارد و با احتمال بیشتری نیز از محصولات جدید شما خرید می کند.

نکته بسیار مهم دیگر اینکه در متن این پیامک قابل توجه است در نظر گرفتن تخفیف می باشد.اگر مشتری احساس کند با این تخفیف کالا را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر فروشگاه ها خریداری می کند،با اعتماد بیشتری به فروشگاه شما مراجعه خواهد کرد. تخفیف دادن نوعی بازاریابی محسوب می شود که با استفاده صحیح از آن می توان مشتریان بیشتری را جذب کرد.
شما نیز با بکار گیری این نکات در نگارش متن پیامک هایتان می توانید جذابیت بیشتری به تبلیغات خود دهید.

متن دعوت به جلسه

کلام آخر

ارسال متن دعوتنامه جلسه یا متن ادبی زیبا برای دعوتنامه افتتاحیه و همایش و سایر مراسمات از جمله اقدام اولیه ست که باید برای دعوت از مهمانان انجام دهید. شاید ارسال پیامک متن دعوت نامه بصورت تک تک یا زنگ زدن وبیانی گفتن به تمام افراد بصورت فرد فرد ممکن نباشد یا خیلی سخت باشد و کسی از دعت جا بماند.

در این صورت شما با خرید اولیه سامانه پیامکی بهین پیام می توانید به امکانات بسیاری برای ارسال متن ادبی زیبا برای دعوتنامه به جلسه ، همایش یا هر مراسم دیگری دسترسی داشته باشد و با استفاده از این امکانات بصورت انبوه متن دعوت نامه را ارسال کنید و بازخورد خوبی از ارسال متن دعوتنامه جلسه بصورت پیامکی دریافت کنید.

برای مشاوره از کارشناسان سامانه پیامکی بهین پیام می توانید با شماره 02191012767 تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد رای 73

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود